Min søster
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Mit spørgsmål er at min søster er 18 og hun er virkelig lækker og jeg vil have sex med hende hun har stor kasser en stram fisse og jeg få stiv pick hver gang jeg ser hende og jeg spiller pick til et billede af hende hvordan hved jeg om hun har det på samme måde hvad skal jeg gøre

Svar:
Hej anonym
Jeg kan godt forstå du er i tvivl om hvad du skal gøre, i den her situation, og jeg vil meget gerne komme med mine tanker.
Først er det vigtigt for mig at sige, at seksuelle fantasier er fuldstændig naturlige, at have. Og seksuelle fantasier om noget "forbudt" er faktisk også ret almindelige.  Mange har fantasier om sex med en lærer og mange har fantasier om sex med familiemedlemmer. Seksuelle fantasier er en del af den seksuelle udvikling man går igennem, når man kommer i puberteten. Helt ligesom at kroppen udvikler dig, så gør seksualiteten også, og det betyder nogle gange nogle ret vilde fantasier.
Jeg tænker det er vigtigt at huske at det netop er fantasier, og det betyder at det ikke nødvendigvis er noget der skal leves ud i virkeligheden. Den her fantasi om din søster, kan være helt okay, så længe det er en fantasi. I virkeligheden er det jo ikke helt så enkelt.
Jeg tænker ikke at din søster har det på samme måde. Jeg tænker faktisk ikke der er den mindste chance.  Hvis I faktisk havde sex, ville det også skabe et hav af problemer. Mest for din søster, fordi hun er voksen, det derfor vil være ulovligt for hende at have sex med dig.
Så du skal vide at din fantasi er helt okay, og ret almindelig. Når du så spørger hvad du skal gøre, så er mit bedste råd...ikke noget, i forhold til at leve fantasien ud i virkeligheden.
Du kan sagtens bruge fantasien, når du onanerer, men det er nødt til, ikke at blive til mere end det. Hvis du kan mærke at fantasien kommer til at fylde for meget, synes jeg du skal prøve at rette dit fokus mod noget andet der kan tænde dig, når du onanerer.
Jeg er ret sikker på at den her fantasi om din søster vil forsvinde igen på et tidspunkt. Vilde fantasier er som sagt en ret almindelig del af puberteten, og de kommer og går.
Måske var det ikke lige svaret du håbede på, men det er altså det absolut bedste råd, jeg kan give dig.
Mange hilsner Pedro