Min projektopgave
brevkassespørgsmål af
Silas
15 år
Hej mit navn er Silas.
Jeg står og er ved at lave en projekt opgave. Den omhandler meget omkring livet på nettet og hvordan det påvirker os.
Jeg vil meget gerne høre om I har nogle forslag eller episoder som kan nævnes det er anonymt.
I må gerne svare på om i har oplevet flere episoder opkaldninger pga ting der er sket på nettet
Generalt bare det internet liv og episoder omkring det hvis i har lyst til at give mig noget svar?

Svar:
Hej Silas
Vi kan ikke tilbyde at svare på spørgsmål i forbindelse med skoleopgaver her i brevkassen. Vi får rigtig mange spørgsmål fra unge, og hvis vi skal kunne besvare dem alle, er vi nødt til at sortere dem fra, som handler om hjælp til opgaveskrivning eller lignende.
Du er velkommen til at skrive til os gennem vores kontaktformular, som du finder her. Vær dog opmærksom på, at du skal skrive din mail, for at vi kan give dig et svar. Hvis du gerne vil skrive til os gennem formularen, kan vi kun hjælpe, hvis du formulerer nogle lidt mere præcise spørgsmål, som vi skal svare på.
Mange hilsner Cyberhus