min pik
brevkassespørgsmål af
nicklas
17 år
hej mennesker
er en 17 årig dreng og mangler at får svar på et sprøgsmål er meget ked af jeg er har først min først gang når alle min venner har men problemet er at når jeg faktisk har lagt i seng med en pige og hun har smidt tøj og hun se min pik løber hun og det er ikke fordi den er for lille men det er fordi den er 20 cm og er rigtig ked af det
håber i kan hjælpe mig

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du bliver ked af at pigen løber sin vej, når hun ser din pik. Det må virkelig føles som om at der er noget galt med dig, og lige den følelse er virkelig svær at stå med. Jeg kan dog trøste dig med at du er helt normal, og på et tidspunkt skal du nok finde en pige som ikke løber sin vej!
De fleste drenge/mænd (90%) har en pik på mellem 10-20 cm, og selvom du ligger i den ende med de store størrelser, så er din pik altså ikke unormalt stor. Men fordi den er stor, så er der nogle forholdsregler du kan tage dig når du skal være sammen med en kvinde. Først og fremmest skal du sørge for at hun er tændt og tryg nok. Når en kvinde er tændt og tryg, er det nemmere for hende at slappe af i hendes bækkenbundsmuskler. Det er de muskler som, hvis de er meget spændte, kan gøre det svært for en mand at trænge ind. For at hjælpe det hele på vej, kan I også bruge glidecreme - og så selvfølgelig bevæge jer roligt frem. Lad hende bestemme tempoet, og hold igen hvis hun giver udtryk for at det gør ondt. Men husk på at kvinden jo er skabt til at føde et barn - som er betydeligt større end 20 cm. Så rent fysiologisk er det muligt. Det er bare utrolig vigtigt at det stadig også er rart!
Jeg tænker også at det kan være en fordel for dig at tale med hende om det - inden I ligger i sengen. Det er selvfølgelig en samtale som godt kan være lidt svær at få i gang, men langt de fleste kvinder vil være forstående over for din nervøsitet og dårlige erfaring med at de løber væk - og dem der ikke er forstående, de er nok ikke værd at bruge tid på.
Så mit råd til dig er at prøve igen. Sørg for at I begge to er trygge og afslappede, og tal gerne om det inden. Gå roligt frem i selve akten, og hav tålmodighed.
Jeg håber du kan bruge mit råd. Hvis du er nysgerrig på mere information om pikken, så kan jeg anbefale at du læser den her artikel på sexlinjen.dk.
Venlige hilsner,
Signe