min mor og far er død
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
min mor og far er døde og jeg drømmer om dem dag og nat mest om natten jeg savner dem hvad skal jeg gørre for at få det bedre

Svar:
Hej med dig
Det gør mig ondt med dine forældre og jeg kan sagtens forstå at du både savner dem og drømmer om dem. Jeg har flere forslag til hvad du kan gøre. Du kunne besøge deres gravsted og tale med dem. Du kunne skrive et brev og grave det ned på deres gravsted eller læse det højt for dem. Du kan oprette en mindeside for dem på www.mindet.dk hvor du kan skrive tanker og lignende ned. Du kan også skrive en dagbog - hvor du noterer dine tanker - det hjælper at få sat ord på.
Hvis du synes det er lidt svært at komme i gang, så synes jeg du skal besøge chatten her i Cyberhus. Her kan du chatte med en voksen som også gerne vil lytte til dig. Den har åben mandag til torsdag 14-19.00.
Æret være dine forældres minde.
Charlotte Drue