MIN MOR.

brevkassespørgsmål

MIN MOR.

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej. jeg er 17 år og har en deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejlig kæreste som jeg tilbringer tid med i flere uger uden at komme hjem. men min mor bliver med med at ringe og skrive at jeg skal komme hjem og nu er jeg helt stoppet med at skrive til hende. er det okay?

Svar:

Hej Anonym

Du må meget undskylde det sene svar. Drillenissen havde desværre gemt dit spørgsmål i systemet.

Jeg kan ud fra dit spørgsmål ikke se om du bor på opholdssted, hos plejefamilie eller hjemme hos din mor, når du ikke er sammen med din kæreste. Men da dit spørgsmål ikke direkte handler om hverken opholdssted eller plejefamilie, har jeg valgt at sende det videre til brevkassen, Klar parat teenageliv, hvor du snart vil få svar.

Venlig hilsen

Niels-Christian