min mor

brevkassespørgsmål

min mor

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 16 år 1 måned siden

jeg er pisse træt af min mor hun er tit fuld og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre min ven kan jeg aldrig få med hjem det er for flovt
hvad skal jeg gøre

Svar:

Hej dreng, 14 år.

Jeg kan godt forstå, at det er svært for dig med en mor, der tit er fuld, og du derfor synes, det er flovt at tage dine kammerater med hjem.

Nu ved jeg ikke, om du har kontakt til din far, for ellers vil det være en rigtig god ide at snakke med ham om det. Det kan også være dine bedsteforældre eller andre, der kender Jeres familie godt, og som vil kunne hjælpe dig.

Jeg kan tilbyde dig evt. sammen med din far eller anden familie at komme til en samtale her i Ungekontakten, hvor vi kan give Jer råd omkring, hvad der kunne være af muligheder for dig og din familie.

Hvis du ikke har lyst til at komme herind, kan du ringe anonymt til os.

Vores åbningstider er mandag - fredag kl. 8-15 og torsdag kl. 8.30 - 17.30.

Vores telefonnummer er: 8940 3183.

Med venlig hilsen

Anne Hultberg
Rådgiver i Ungekontakten.