Min matematiklærer
brevkassespørgsmål af
Alexander
16 år
Hej, jeg er en dreng på 16 år. Her på det sidste er jeg begyndt at få seksuelle tanker om min 48 årige matematiklærer. Hun har sådan nogle store, flotte, runde bryster som jeg bare vil begrave mit hoved i. Hver aften onanere jeg til tanken om hende. Er det normalt? Plz svar hurtigst mugligt!

Svar:
Hej Alexander.
For at svare kort på dit spørgsmål, så ja, det er meget normalt at have seksuelle fantasier om sin lærer. Det er generelt ganske normalt at have seksuelle fantasier, også om voksne. Jeg tænker dog, at ulempen ved, at du har de her fantasier om din matematiklærer, kan være, at du måske vil opleve at have lidt svært ved at koncentrere dig i hendes timer og det så går udover det, du skal lære :-) Men ellers behøver du ikke at være bekymret for, om det er unormalt, at du har den her fantasi.
Mange hilsner Pernille