Min klitoris gør ondt
brevkassespørgsmål af
Pige på 14
14 år
Hejsa, jeg er en pige på 14 år:)
Idag lagde jeg mærke til at min klitoris gør rigtig ondt når jeg bevæger mig:( Eller hvis jeg rører ved den. Det gør ikke ondt når jeg tisser, hvad kan det være?
God dag:)

Svar:
Hejsa
Tak for dit spørgsmål. Det lyder da ganske ubehageligt, at din klitoris gør ondt. Jeg kan nok desværre ikke hjælpe dig så godt.
Min første tanke er om der er sket noget, der kan få klitoris til at gøre ondt? Det kunne være du var faldet/havde slået dig, at du havde stimuleret klitoris meget. Det kan også være du har været sammen med nogen, der har rørt ved din klitoris i et omfang, der var for meget.
En gang imellem kan man også få en infektion i det område, men så ville der nok være noget at se, fx små blæner eller rødme.
Har du stadig smerter eller har brug for en at snakke med, så vil jeg anbefale, at du kontakter din læge.
Jeg håber dog det allerede er forsvundet.
De bedste hilsner
Eva