min hamster død

brevkassespørgsmål

min hamster død

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år

min hamster er død jeg er meget ked af det kan du hjælpe mig

Svar:

Hejsa,

Det gør mig ondt, at du har mistet din hamster. Jeg kan godt huske, hvordan det var at være knyttet tæt til et kæledyr. Jeg var selv meget utrøstelig, da jeg mistede min hund for mange år siden.

Måske har du haft et lille ritual i forbindelse med din hamster døde. Begravet den i en skoæske og sagt noget pænt til den? Måske kunne du lave en lille "gravsten" til den?

Du kan også skrive nogle ting ned omkring dig og din hamster og så gemme det. Nogen gange hjælper det, at få sat ord på at man er trist.

Jeg håber, at du med tiden vil kunne kaste din kærlighed på et nyt kæledyr. Hvem ved, måske bliver det en hamster igen?

Kærlig hilsen
Charlotte