min fulde mor
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
min mor har været fuld hele jul og vi har faktisk ikk haft det godt med det i familiien. min far er væk meget tit på arbejde. er der noget jeg kan gøre for at hjælpe min mor. jeg har også en lillesøster.
hilsen pigen som gerne vil hjælpe

Svar:
Kære pige som gerne vil hjælpe,
Jeg kan godt forstå, at du er rigtig ked af det, og det må have været en hård jul for dig og din lillesøster.
Har du snakket med din far om det hele? Det vil
være en rigtig god idé, sådan at I sammen kan hjælpe din mor, for det er ikke noget du skal stå alene med.
Jeg vil anbefale dig evt. sammen med din far at komme til en samtale her i Ungekontakten, hvor vi kan give dig/Jer råd og vejledning om, hvad der kunne være af muligheder for dig og din familie.
Hvis du ikke har lyst til at komme herind, kan du ringe anonymt til os og få rådgivning over telefonen.
Vores åbningstider er mandag-fredag 8-15 og torsdag 8.30-17.30.
Vores telefonnummer er: 89 40 31 83.
Du er meget velkommen til at ringe og snakke eller reservere en tid, og ellers kan du også bare kigge forbi.
Med venlig hilsen
Bo Lassen
Rådgiver