Min forhud

brevkassespørgsmål

Min forhud

brevkassespørgsmål af
Daniel
14 år
Oprettet 1 år 6 måneder siden

Den ting der forbinder min forhud til mit pik hoved er revnet halvt over. Det gøre meget ondt hver gang jeg får en boner. Jeg tør ik at sige det til mine forældre hvad skal jeg gøre

Svar:

Kære Daniel.
mange tak for dit spørgsmål til brevkassen, det var modigt, men netop her er et sted vi tager imod alle slags spørgsmål :)

Jeg ved at en del drenge og mænd kan opleve på et tidspunkt at penistrengen kan blive revet over. Det er ikke decideret farligt, men det kan gøre rigtig ondt, det kan bløde en del og der er risiko for betændelse i såret.
Det er derfor ikke pinligt at fortælle det til dine forældre og fx få dem til at tage dig med forbi lægen, så denne lige kan kigge på det.
Det er mit råd herfra og jeg håber du får taget modet til dig til at fortælle dine forældre om det!

Rigtig god bedring,

mvh læge Julie B

JulieBs billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål