Min fars kone
brevkassespørgsmål af
D
14 år
Hej cyberhuset, min far fik en kone for cirka tre årr siden. Og for cirka et år siden nu blev jeg seksuelt tiltrukket af hende, jeg sniffer til hendes beskidte trusser on onaneren med dem, og når hun er i køkkenet går jeg hurtigt forbi hende så jeg kan snitte hendes røv med min hånd uden at hun lægger mærke til det, den er bare så stor og dejlig. Jeg tager også billeder af hende når hun går rundt i lejligheden i sit hjemmetøj, (hvilket er, joggers og en T-shirt) og så onanerer jeg til dem senere om aftenen, jeg drømmer også om hende tit, og drømmene handler for det meste om at vi har sex, men også at vi putter og kysser. Jeg hat endda overvejet at købe et mikrokamera som jeg ku putte i badeværelset så jeg kunne se hende nøgen, men nu begynder jeg at blive bekymret over om jeg overhovedet er normal oven i knolden, kh.

Svar:
Hey D
Jeg kan godt forstå, du bliver lidt bekymret, og derfor er det også rigtig godt, at du skriver inden du kaster dig ud i at købe den store spionpakke.
Jeg kan berolige dig med at det er fuldstændig almindeligt og naturligt at tænde på ældre kvinder. Også selv om det er fars nye kone. Du er på ingen måder den første der har brugt en papmor, en lærer, eller en anden ældre kvinde eller mand til at tænde lysterne under onani. Så den del, tænker jeg du kan være helt rolig overfor.
Jeg tænker det her med at du snupper hendes brugte trusser, og lige rører hendes røv og tager billeder af hende er mere problematisk. Først og fremmest, fordi det kan give nogle problemer, når hun opdager hvad det er der foregår. Og ja...jeg skrev NÅR hun opdager det. Det er okay at have en fantasi, og det er også helt okay at onanere, til tanken om hende. Men når du tager billeder af hende, rører og tager hendes trusser, udlever du en lille del af fantasien på en måde, hvor hun faktisk bliver indblandet i den i virkeligheden, og garateret også på en måde, som hun slet ikke ønsker.
Og det der med mikrokamera...BARE NEJ. Den går altså ikke. Det er for det første ulovligt, og for det andet kan det ødelægge forholdet mellem din fars nye kone og dig. Måske endda forholdet mellem dig og din far. Igen...der er intet forkert ved at have tanken. Fantasien kan være fræk og vild, og den må du gerne have og udforske. Men det er ikke i orden at leve den ud, og faktisk købe et kamera og gøre det.
Mange hilsner
Lasse