Min far er begyndt at arbejde i Luxembourg

brevkassespørgsmål

Min far er begyndt at arbejde i Luxembourg

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej Min far er begyndt at arbejde i Luxembourg 3 dage om ugen, og derfor ser jeg ham ikke så tit længere. Nogle gange, (for sjov) siger jeg at jeg hader ham eller ikke kan lide ham (men det gør jeg ikke, jeg elsker ham). Hvorfor tror i jeg gør det? Er det bare min måde at sige at jeg savner ham på? Eller hader jeg ham fordi han har taget det job? Jeg ved det virkelig ikke. Jeg håber i kan hjælpe mig!

Svar:

Hej med dig...

Den her brevkasse, handler om den sorg der kommer når en man kender og holder af dør..

Derfor har jeg sendt dit spørgsmål over i teenagebrevkassen her, og du kan finde deres svar der inden for de næste maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus