Min far..

brevkassespørgsmål

Min far..

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej. Jeg har virkeligt brug for hjælp! Jeg har ikke set min far i 4 år.. Og det er bare i hverdagen når der ikke er nogle der nævner ham går det fint, men når der nogle der nævner ham eller lign. bliver jeg VILDT ked af det og er det flere dage efter! Jeg har fundet ud af at jeg har taget meget skade af det hvis man kan sige det. Altså jeg har brug for at føle mig tryg HELE tiden, jeg sætter mega høje krav til mig selv, kan ikke lide mig selv eller min krop, jeg kan ikke binde mig til nogle og er bange hele tiden!!!;'-( Please hjælp mig! Ved ikke hvad jeg skal gøre!!!!!!!D': Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan godt forstå det er svært lige nu og det er godt du skriver til brevkassen. Den her brevkasse handler om når en man kender eller holder af dør. Du skriver at du ikke har set din far i 4 år og derfor tror jeg du får et bedre svar i brevkassen "Når det gør ondt inderst inde".

Jeg har flyttet dit spørgsmål derover og du kan finde dit svar der inden for de næste maks 10 dage. bare kig efter den samme overskrift som du har brug her og din alder.

hvis du har brug for hjælp nu, så synes jeg du skal logge på chatten i morgen, så er der en voksen du kan chatte med,

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus