Min bror kan måske dø, og det frygter jeg!

brevkassespørgsmål

Min bror kan måske dø, og det frygter jeg!

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hey. Jeg hved ikk lige om det er det rigtige sted at skrive det, men det er nok det bedste. Jeg har en store bror på 19 han er soldat. Men her fpr en uge siden kom han og sagde at han havde meldt sig til at tage som det næste hold ned til afganistan, men jeg er bare så bange for at der kommer ham noget il eller han dør det er vi alle sammen, han siger at han gør det fordi han gerne vil have dne ære at sige jeg har tjent mit land og han siger også han er soldat ligesom så mange andre før ham oh at han vil bringe dem ære. Hvordan skal ejg sige til ham at jeg er bange for at der sker ham noget og at jeg elsker ham, og samtidig sige jeg ikke syntes at han skal tage afsted. Vær gang nogen snakker om hans mission i afganistan bliver han altid så muggen, det er nok fordi mine forældre i det hele taget var imod han blev soldat(bege mine forældre er på vensterfløjen og imod krigen, og min bror at totalt det modsatte). Jeg vil så gerne sige at jeg elsker ham og at jeg kommer til at savne ham og at jeg håber ogber til at han kommer hjem i god behold. Jeg har altid haft et godt forhold til min bror. Hilsen lille søsteren der gerne vil sige ting til sin storebror.

Svar:

Kære dig...........

Min bror var også soldat inden han døde, dog i en trafikulykke.

Jeg syntes, at du skal skrive et brev til ham, hvis du har svært ved at sige tingene direkte til ham. For det er din kærlighed til ham der gør, at du er bekymret og bange for hans liv.

Jeg skrev et brev til min bror da han skulle afsted 1. gang. Det blev han faktisk super glad for, og det gav os et tættere sammenhold og fortrolighed end tidligere.

Det er mit råd.

Ting der er gjort af kærlighed er ikke forkerte!!

Held og lykke med det hele.

/Charlotte