Min bedstefar er død:(

brevkassespørgsmål

Min bedstefar er død:(

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej... Min bedstefar døde i går nat...han havde fået en hjerneblødning og han var blevet lam...så døde han bare , og jeg kan ik forstå det.. hilsen chips

Svar:

Kære chips.

Det gør mig ondt med din bedstefar.... pludselig er han væk og du føler, at du ikke fik sagt farvel. Du kan evt. skrive et brev til ham, som han kan få med i kisten, eller du kan bede bedemanden lægge det sammen med kisten når han skal i jorden.

Det er altid meget svært at forstå, at nogen skal bort. Du vil med tiden huske din bedstefar for alle de gode oplevelser og ting I har haft sammen. Du vil savne ham. Men tænk på ham og send ham tanker...

Det gør min søn - med min bror - han sender ham tanker og kærlighed på den måde.

Æret være din bedstefars minde.

Charlotte