Menstruation

brevkassespørgsmål

Menstruation

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 3 år 3 måneder siden

Hej.
Den dag jeg skulle have min menstruation skulle jeg i narkose og have fjernet mandler, og har stadig ikke fået min mensturation selvom det er d. 1 Juni i dag.

Jeg ved ikke om det er normalt eller om jeg skal gå til min læge omkring det?

Ps. Jeg har haft uneskyttet sex men fik min menstruation sent på måneden den måned, og fik også taget en graviditetstest hos lægen som var negativ. Men ved stadig ikke helt :((

Håber i kan hjælpe mig.

Svar:

Kære pige 17 år.

Mange piger i teenage alderen og også op i 20’erne kan have en uregelmæssig menstruation, det er helt normalt og ufarligt! Jeg tænker bare du skal se det lidt an og se om din menstruation ikke kommer normalt næste gang. Frygter du stadig du er gravid, så tag evt en ny test :)

God weekend,

mvh læge Julie b

JulieBs billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål