Meget skæv penis med som er halv sort
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
HAJ
Min penis er meget skæv, den er 36,5 grader til venstre. og den er halv sort, og jeg er hvid normalt, men det er kun min penis der er lidt sort. Er det normalt, og skal den så være større fordi den er sort.

Svar:
Hey Anonym
Godt du skriver, når du oplever at noget ikke er som det skal være.
En skæv penis er på ingen måder unormalt og behøver ikke være problematisk. Men hvis den er skæv med mere end 30 grader, kan det godt give nogle problemer i forhold til sex, og så kan det være en rigtig god ide at få det tjekket hos lægen. I forhold til det her med farven på din penis, behøver det heller ikke betyde noget. Penis eller dele af penis kan godt have en mørkere farve end resten af ens hud. Men hvis du mener at den er het sort, som i sort som ku, synes jeg også lige det er noget der ville være godt at få tjekket hos din læge. Bare for lige at være på den sikre side.
Hvilken farve din penis har, har ikke noget med størrelsen at gøre. Så det tænker jeg i hvert fald ikke du behøver bekymre dig om.
Men se lige at slå et smut forbi din læge og få tjekket om farven og graden af skævhed er et problem. Hellere få det tjekket og være på den sikre side.
Mange hilsner
Lasse