Maven

brevkassespørgsmål

Maven

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

hej! De sidste par år er jeg i begyndt at udvikle pige-dellen, hvilket jeg er meget utilfreds med! umiddelbart er min mave slank, på den måde, at både ribben og hofte knogler er tydelige, MEN lige på midten, under naglen har jeg fået pige-dellen!! og ligemeget hvad jeg gør, vil den ikke væk... og jeg kan altså ikke gå på stranden, når det ser sådan her ud..så jeg har pisse travlt med at få den væk!!! men hvordan- er mit spørgsmål? jeg er gymnast og har store mavemuskler, bare inde bag den åndssvage delle. Håber du kan hjælpe mig. på forhånd tak.

Svar:

Hej med dig

I dit spørgsmål skriver du ikke noget om din vægt eller højde og dine kostvaner. Så umiddelbart er det svært at svare konkret på dit spørgsmål.

Men det jeg kan sige er, at det umiddelbart lyder som om du allerede er i fin form og måske endda en anelse for tynd når man kan se dine ribben og hofteknogler. Den lille delle på maven er fuldstændig naturlig og mange piger i din alder, og ældre, har den.

Hvis du syntes du har brug for et mere konkret svar, eller syntes du har brug for at forklare mere, kan du kontakte os på chatten. Her kan du sludre med en voksen der mere præcist kan hjælpe dig.

Bedste hilsner

Claus