Må far godt ?

brevkassespørgsmål

Må far godt ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 13 år 2 uger siden

Hej. jeg er meget forvirret angående min far? jeg har nogle "Dårlige perioder" hvor jeg har selvmords tanker og sårn noget men jeg kan styre det. så længe jeg altså er hjemme ved mine venner for når jeg er der ved jeg at der er nogle der passer på mig. men når jeg har de der "dårlige perioder" og spørge min far om jeg går må sove ude og han så svare "nej det må du ikke og hvis ikke du kommer hjem melder jeg dig til de sociale myndigheder og så kommer du på børne hjem eller i plejefamilie!" men så vil jeg bare høre om han har ret til at true med det? for det er ikke helt fair over for mig. eller det syntes jeg ikke ? kh LJ

Svar:

Hej LJ

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", hvor jeg tror de vil kunne give dig et bedre svar på dit spørgsmål. Du vil få svar inden 10 dage.

Niels-Christian