LYST TIL KØBE SEX!!
brevkassespørgsmål af
Den forvrriende liderlige dreng
18 år
Hejsa. Jeg er vold liderlig og det er jeg hver dag og har været det i ca 2 år og onanere 1-2 gange dagligt (nogle gange flere) Men ville det være klamt at købe sex af en luder for eksempel? Eller er det fint nok? Har aldrig kneppet før, er 18 år.

Svar:
Hej med dig.
Det er helt almindeligt at have en stor sexlyst, og have lyst til sex dagligt og måske endda flere gange. Og det kan være rigtig frustrerende og ligefrem føles fysisk ubehageligt, hvis man ikke kan få tilfredstillet sine behov. Du fortæller, at du ikke har haft sex før, og derfor kan jeg godt forstå, at du er ivrig og nysgerrig efter at prøve at have sex.
Du spørger til, om det ville være klamt at gå til en prostitueret for at få sex. Det er meget individuelt, hvad holdningerne til prostitution er. Nogen mener, at det er helt okay, så længe den prostitueret selv har bestemt det, mens andre mener, at det er undertrykkende for den prostitueret og det ikke er okay at støtte op om ved at købe sex. I Danmark er det lovligt at købe sex, hvis vedkommende man køber det af er over 18 år. Men en ting er, at det er lovligt, en anden ting er, om man har lyst til at gøre det med en, man ikke kender og som man betaler. For mange betyder sex og ens første gang rigtig meget, fordi det er en stor oplevelse, og derfor vil mange gerne dele den med en person, som de måske er forelsket i eller er trygge ved. Men det er selvfølgelig ikke alle, der har det sådan. Nogen vil også bare gerne have deres første gang overstået, og der kan det måske være rart at gøre det med en, der er mere erfaren.
Så jeg tror, at du må mærke efter, hvad du har mest lyst til - vente til du finder en, som du gerne vil dele oplevelsen med, eller om du gerne vil prøve det nu. Du kan måske prøve at tænke på, hvordan du tidligere har forestillet dig din første gang, og om det betyder noget, hvem det var med og hvad omstændighederne var. Det kan måske være grænseoverskridende at skulle dele noget så intimt som sex med en fremmed, men det kan også være, at du har det helt fint med det. Men jeg tror i hvert fald at det er vigtigt, at du tænker det godt igennem inden du går til en prostitueret. Du er meget velkommen til at spørge andre unge her på Cyberhus, hvad de tænker om det på vores ung til ung side.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
Mange hilsner Pernille