Lykkepiller
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej :) Vi er 2 piger, der er igang med projekt uge. Vi har om "når lykken svigte" Altså om lykkepiller, chat - om problemer brevkasse osv også om personlig snak - Altså psygolog osv. Nu er vi lige igang med at finde noget om lykkepiller. Men der er nogle spørgsmål vi har svært ved at finde. Så vi søgte på lykkepiller brevkasse. Så dukkede du op. Jeg ved ikke om du kan svarer, men håber det er i orden vi stiller dig nogle spørgsmål: Hvilken aldersgrupper tager dem? Hvor lang tid står behandlingen på ca.? Bliver man set ned til, hvis en person tager lykkepiller? Kan vi gøre noget for at formindske forbruget af lykkepiller? Er det en god ide at begynde på lykkepiller? Håber du kan svarer! :) Hilsen Anna og Katrine

Svar:
Hej Anne & Katrine
Det er nogle meget brede spørgsmål i stiller som nok kræver nogle meget lange svar, hvis det skal være fyldestgørende.
Jeg vil gerne prøve at svare så godt som jeg kan på Jeres spørgsmål om chat og om unge der har det svært, men jeg vil helst gøre det via telefonen. I er meget velkommen til at ringe til mig onsdag eller torsdag mellem 9-14. I kan ringe på vores tlf. 86 370 400-
Med hensyn til lykkepiller er det ikke noget jeg ved specielt meget om. Jeg tror måske i forveksler mig med Niels Bilenberg (vi hedder næsten også det samme, og der er ofte nogen der forveksler os) som er professor i psykiatri. Jeg er sikker på at han ved en del om lykkepiller.
DeBedsteHilsner
Niels-Christian Bilenberg