logget af
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej, hvorfor bliver man nogen gange bare logget af? Det er ikke særlig sjovt :( Jeg føler at det er mig, der er noget galt med så nemlig...

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt forstå hvis du ikke synes det er særligt sjovt at blive logget af. Det sker desværre ind i mellem, men det er helt sikkert ikke fordi der er noget galt med dig.
Der kan være en ren teknisk fejl i enten din eller Cyberhus´ende af chatten der gør at du mister forbindelsen til chatten og derfor bliver logget af. Hvis det er noget der sker flere gange i træk en dag du er på chatten kan du prøve at genstarte din computer for at se om det hjælper.
Hvis en ung lukker sin computer uden at logge af chatten eller bare lukker chatten på det røde kryds i hjørnet, kan rådgiveren ikke se at den unge ikke længere er logget på. Så sidder rådgiveren og venter selvom den unge slet ikke er der mere.Derfor bliver rådgiveren du chatter nødt til at have mulighed for at lukke samtalen, hvis rådgiveren ikke længere hører noget fra dig. Hvis der går lang tid hvor du ikke skriver noget, vil rådgiveren spørge om du stadig er logget på chatten. Hvis rådgiveren stadig ikke hører fra dig vil du blive logget af.
Der er ikke nogle bestemte regler for hvor lang tid rådgiveren skal vente, men de fleste rådgivere vil nok lukke en samtale hvis de ikke har fået svar efter 10 minutter.
Selvom du er blevet logget af er du velkommen til at logge på igen. Specielt hvis det er en fejl kan det være en rigtig god idé at logge på igen, og spørge rådgiveren hvorfor du blev logget af....sammen kan i måske finde ud af hvor fejlen er opstået, og se om den kan blive rettet.
DeBedsteHilsner
Niels-Christian