Styrketræning - Mit knæ!

brevkassespørgsmål

Styrketræning - Mit knæ!

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Cyberhus. Kald mig bare N. Jeg vidste ikke hvor jeg skulle skrive det her men tror jeg har fundet det rigtige. Jeg har haft et problem med mit knæ efter at skulle lære at lave saltoer pga IdrætsEksamen. Så når jeg laver benpres på maskiner (det eneste jeg har prøvet) Gør det ondt i mit Knæ. Jeg har trænet ben før, men det fik jeg ikke ondt. Det var først efter jeg prøvede at lave saltoer. Har været hos en læge og han siger det er '' Diffuse smerter '' I mit knæ. Ved i hvad jeg skal gøre? Jeg kan træne ben men har Lidt smerte i mine knæ. Det føles nærmest som om min knæskald knækker. Har holdt en pause på omkring 8 uger hvor jeg intet har lavet, men har stadig smerter i knæende. Hvad skal jeg gøre? Vil nemlig gerne være naturlig bodybuilder. Alt med muskler og bodybuilding facinere mig heeeelt vildt. Tak Hilsen N

Svar:

Hej N

Jeg har flyttet dit spørgsmål til Sundhed og sygdom-brevkassen, da jeg tænker at en læge herfra ville kunne svare bedre på dit spørgsmål. Du vil kunen finde dit svar HER i løbet af 10 dage.

Venlig hilsen Marianne - koordinator i Cyberhus