Rygning

brevkassespørgsmål

Rygning

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 3 måneder siden

Hej

jeg var til en fest her i weekenden hvor nogle af mine venner røg. Jeg tog også 2-3 hvæs(erller hvad det nu hedder) af en af de andres smøger. Nu ville jeg gerne vide om det er farligt bare at gøre det sådan en gang for jeg er virkelig ked af det og lidt skuffet over mig selv. Så er det noget jeg skal være bekymret for?

Svar:

Hej Anonym

Der er ingen tvivl om at rygning er møg usundt og ikke særlig godt for kroppen, og derfor er det også rigtig godt at du er opmærksom på at det er noget du skal prøve at undgå.

Men jeg vil med det samme sige at du ikke har taget skade fordi du har prøvet at ryge nogle hvæs eller en enkelt smøg til en fest. Hvis du ryger hver gang du går til fest er det helt sikkert usundt, men hvis det bare er en enkelt gang du prøver det behøver du ikke være bange for om du har udsat dig selv for fare, for det har du ikke.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål