Musklemasse

brevkassespørgsmål

Musklemasse

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Vill bare lige høre hvordan den bedste måde at få muskelmasse i brystet. Efter en hård træning skal man så drikke en protein shake og det er det ??

Svar:

Dejligt at høre at du er interesseret i at begynde at styrketræne.

Hvis du gerne vil have mere muskelmasse på brystet, er det helt rigtigt at træne de muskler som du gør. Du kan altid spørge dg frem i din fitnesscenter, så du er sikker på at du lave de rigtige øvelser og at du laver dem rigtigt.

Du kan godt drikke en protein shake efter din træning. Protein hjælper med at opbygge muskler. Men det kan også være ret dyrt med protein shakes, og det er ikke sikkert at de gør det helt store for opbygningen af dine muskler. Det der betyder noget er mere selve træningen. Og at du spiser en god og varieret kost. Der er også masser af protein i kød og bælgfrugter, som bønner og linser, så det er altså også en måde at få protein på.

De bedste hilsner

Line

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål