Kostplan
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hey med jer.
Jeg er en lidt buttet dreng der gerne vil tabe mig.
Jeg vil høre om der er et sted Man kan skrive tiL som kan laver en kostplan og motionsplan der passer perfekt til den enkelte persoN! ?

Svar:
Hej med dig
Der er flere forskellige steder du kan henvende dig, hvis du gerne vil have hjælp til at tabe dig.
Hvis du gerne vil have lavet en kostplan, kan du blandt andet henvende dig ved vægtkonsulenterne. Her kan du enten vælge rådgivning online eller over mail, eller du kan tilmelde dig et hold, hvor du møder op personligt og får lavet et kostprogram. Du finder deres side her
Du kan også bruge siden her. Her kan du selv lave din egen kost- og motionsplan, samt få et overblik over dit samlede kalorieindtag, ved at taste ind hvad du har spist i løbet af dagen.
Du kan også melde dig ind i et motionscenter. De fleste motionscentre giver muligheden for at man kan få lavet et personligt træningsprogram.
En anden mulighed kunne være at kontakte din egen læge. Hvis du siger at du gerne vil tabe dig, kan han/hun måske give dig råd og vejledning i forhold til, hvad du kan gøre for at tabe dig.
Jeg håber du kan bruge dette svar.
Mvh Nanna