Kampsport nær Frederiksberg

brevkassespørgsmål

Kampsport nær Frederiksberg

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 9 år 1 måned siden

Hej:)

jeg ville gerne høre om der er en klub hvor jeg kan gå til kampsport (karate, taekwondo osv.) nær Frederiksberg/Valby/Vanløse området

tak på forhånd mvh. Freja

Svar:

Hej med dig!

Det lyder rigtig spændende, at du kunne tænke dig at gå til kampsport! Det er en god måde at få rørt sig på og møde nye mennesker, og måske endda venner. Jeg synes det er rigtig sejt, at du har mod på at kaste dig ud i det.

Hvis du googler: kampsport frederiksberg, så dukker der en række links op til forskellige klubber, der tilbyder træning.

Der er for eksempel denne side, der har juniohold (13-17 år). Klubben ligger i Valby. Derudover har Frederiksberg idræts-union en liste over forskellige klubber, der har kampsport, som du måske kunne kigge på. Listen finder du her. Men prøv at google og find frem til den klub du har en god mavefornemmelse med.

Nogle klubber tilbyder gratis prøvetime, så det kunne du måske forsøge, så du kan se om det er noget for dig

Held og lykke med det!

Med venlig hilsen Astrid

Astrids billede
Astrid har svaret på dette spørgsmål