jeg ved godt det ikke er sundt!

brevkassespørgsmål

jeg ved godt det ikke er sundt!

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

jeg ved godt det ikke er sundt og jeg er lidt af en fuckboy... her forleden hvar jeg til destortion og der begyndte jeg at drikke lidt efter da jeg blev lidt mere fuld suttede jeg på min ven e cig og dagen efter gik jeg ned og købte en selv og ryger den dagligt hvad skal jeg gøre for at stoppe!?

Svar:

Hej med dig

Man ved endnu ikke helt præcist hvor farligt E-cigaretter er, men de fleste er i hvert fald enige om at væskerne indeholder en lang række stoffer som kan være ret usunde, samtidig med at dampen i sig selv også kan være skadelig.

Så når du selv tænker at det nok er bedst at stoppe tænker jeg at du har truffet en god beslutning for dig selv.

Jeg tænker at det bedste du kan gøre er at kontakte Stoplinien. Her kan du få gratis anonym rådgivning om hvordan du kan stoppe med at ryge.

Jeg er sikker på at du kan få nogle rigtig gode råd der.

Held og lykke med det.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål