JEG SKAL HAVE HJÆLP NU!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus
jeg har et kæmpe problem. Jeg vil gerne have en super god numse, men da jeg ikke må lave squat, ved jeg overhovedet ikke hvilken øvelse jeg så skal lave. Oven i købet vil jeg gerne træne både numse og mave i samme øvelse.
Håber i har nogle gode øvelser :-)
kærlig hilsen Emilie

Svar:
Hej Emilie
Der findes masser af gode øvelser, og masser af steder du kan finde dem.
Jeg har fundet 5 gode øvelser som jeg tror du vil kunne bruge. Der følger gode billeder med så det er let at se hvordan du skal udføre dem. Du finder øvelserne her
Hvis du har en Iphone/smartphone kan jeg anbefale dig at downloade Workout Trainer fra Skimble. Du kan sagtens nøjes med gratisversionen, og du kan finde flere hundrede øvelser der er inddelt efter hvilke kropsdele og muskelgrupper du gerne vil træne. Når du har fundet dine foretrukne øvelser kan du selv sammensætte et træningsprogram på app´en.
Håber det kunne bruges.
Mange hilsner
Niels-Christian