Brevkasse

Piercing

Jeg vil rigtig gerne have en navlepiercing men jeg må ikke for mine forældre. Jeg har fundet et sted som gerne vil lave den, men skal jeg bare gøre det uden mine forældre ved det. Eller skal jeg overtale mine forældre og hvordan gør jeg så lige det.

Mai har svaret på dette spørgsmål

Forældre

Hej brevkasse, Jeg er en pige på 14 år, og jeg har et problem med mine forældre. Jeg føler, at de er alt for strenge og slet ikke giver mig lov til noget. Jeg må ikke være ude efter kl. 20, de vil altid vide præcis, hvem jeg er sammen med, og jeg skal spørge om lov til alt muligt, som mine...

Samara fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Alenetid

Hej brevkasse. Jeg er for nyligt flyttet sammen med min kæreste. Vores lejlighed er lige ved at være færdigt indrettet og vi er gode til at få fordelt diverse pligter imellem os. Der er bare lige et problem. Jeg er meget introvert og selvom jeg er glad for min kæreste så har jeg bare også brug...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål