Find en med samme interesse?
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Hej CH!
Jeg er en enogtyve årig fyr fra Aarhus, som gerne vil starte et booking event op, hvor man kan booke mig + en anden, hvor vi så evt. tager ud og serverer til, måske en konfirmation, som værne to sjove roller/figurer. Håber i ved hvad jeg mener :-)
Mit spørgsmål er; hvor kan jeg finde en med samme interesse som måske kunne tænke sig at stifte sådan et "firma" sammen med mig?
På forhånd tak!
Venligst PMN

Svar:
Hej PMN
Fed idé med sådan et event.
Jeg tænker at der kan være mange muligheder for at finde nogen der har nogle af de samme interesser, men jeg forstår dig sådan at den vigtigste del af serveringen til fester skulle være det her med at spille nogle forskellige roller eller karakterer som kunne gøre festen og serveringen til en fed oplevelse for gæsterne.
Derfor tænker jeg at det kunne være i byens skuespillermiljø du skal lede efter nogen med samme interesse. Hvis du prøver at google lidt rundt kan jeg se at der findes flere forskellige amatørteater foreninger og også en række forskellige teatertrupper, som måske kunne guide dig lidt videre.
Jeg ved at der findes et par andre steder i Aarhus som laver noget lignende. Måske kunne du prøve at kontakte dem og høre om mulighederne for at blive en del af deres eller måske finde nogle der at starte noget nyt op sammen med. Tjek eksempelvis Teatertjenerne og Cafe Kølbert ud.
Mange hilsner
Niels-Christian