Fastrygende, alkoholiker på stoffer på 15 vil ud

brevkassespørgsmål

Fastrygende, alkoholiker på stoffer på 15 vil ud

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hey som titlen nok siger er jeg fast ryger og alkoholiker og på stoffer og kun 15 år jeg drikker mindst 6 genstande om dagen og ryger hash og tager speed og jeg vil ud af det helvede jeg lever i. I starten var det hyggeligt og sjovt men nu hvor det har overtaget mit liv er det bare en fuckt op ting der ser ud til ikke at få ende. Jeg vil ud at dette helvede men ved ikke hvordan jeg kan det. Så jeg håber du kan hjælpe

Svar:

Hej med dig..

Hvor er du fedt, at du kan mærke det ikke er den rigtige vej for dig og at du gør noget ved det. Det er stærkt gået.

Jeg kan godt forstå du har skrevet til den her brevkasse, fordi på mange måder handler det jo om sundhed. Men jeg tror du vil få et bedre svar, fra de voksne der sidder i brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi de har mere erfaring i at hjælpe unge der er fanget i stofmisbrug og afhængighed. Så jeg har sendt det derover og du kan derfor finde dit svar der, inden for maks 10 dage.

Hvis du får brug for at snakke med en voksen lidt hurtigere, så vil jeg anbefale dig chatten og brevkassen på netstof, hvor der også sidder voksne som er eksperter i stofmisbrug og unge.

Kan du have en god weekend

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål