føler mig fed

brevkassespørgsmål

føler mig fed

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej brevkasse.

jeg har længe gået og tænkt meget over min vægt. jeg synes jeg er rigtig tyk, og er ked af mit udseende...

jeg er 14 år. er 165.cm høj og vejer 54.kg. har meget lavt selværd. er jeg tyk? og har du en måde jeg kan tabe mig på.

det vil gøre min hverdag bedre. håber virkelig i vil hjælpe mig.

ps. går til håndbold 2-3 gange om ugen, bevæger mig dagligt, og spiser fornuftigt.

er bare meget ked af det.

Svar:

Hej Anonym

Ud fra de mål du skriver kan jeg læse at du ikke er overvægtig, og jeg tænker derfor at den her følelse af at være tyk måske handler om noget andet end din vægt. Jeg har derfor valgt sende dit spørgsmål videre til brevkassen Når det gør ondt inderst inde, hvor du kan finde svar indenfor 10 dage.

Venlig hilsen
Niels-Chistian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål