Er det sundt?

brevkassespørgsmål

Er det sundt?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej i noget tid har jeg sovet uden bh eller top om natten. Altså i bare bryster. Men er det egentlig sundt for brysterne? Eller burde jeg tage top/bh på om natten?

Svar:

Hej med dig :-)

Det er helt klart sundest for brysterne at sove uden bh om natten. Hvis man altid har bh på, "træner" man ikke vævet om brysterne i at holde brysterne på plads, og vævet kan dermed blive slapt hurtigere. Derfor er det en rigtig god idé, indimellem at smide bh'en - og om natten er jo et oplagt tidspunkt :-)

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål