Dobbelt op på problemer!

brevkassespørgsmål

Dobbelt op på problemer!

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej! Jeg har to spørgsmål som jeg selv syntes er lidt pinlige men jeg har brug for svar! 1. Min hud i ansigtet er pludselig blevet meget uren, flere bumser, rød og fyldte pore. Jeg vasker mit ansigt hver dag og tager min make-up af. Men det er der stadig, jeg har altid haft glat hud derfor er det meget svært for mig pludseligt at have uren hud. Så mit spørgsmål er hvad kan jeg gøre? Er det bare sådan det er? Eller skulle jeg prøve at købe noget ansigt maske?? Andet spørgsmål Ja jeg barbere mig for neden, men jeg barbere også lidt af mine øjenbryn, her forleden kom jeg til at bruge den skraber til mine øjenbryn som jeg også bruger for neden. Og efter jeg havde gjort mig klar til at gå i seng og alt det der blev jeg rød i ansigtet kan det være derfor? Håber du vil hjælpe Tak! :-)

Svar:

Hej med dig..

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi her sidder der voksne som ved lidt mere om de spørgsmål du stiller.

Du kan finde deres svar der, inden for maks 10 dage

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus