Den perfekte krop
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej cyberhus.
Jeg er en dreng på 16 år som gerne vil have en flot og veltrænet krop. Jeg træner 5 gange om ugen i fitness og et glad for det. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal spise for at det bliver optimalt, og jeg ved heller ikke om mit træningsprogram er optimalt (har selv lavet det). Håber i kan hjælpe.
Er der evt et sted hvor man kan skrive privat med en? Syntes nemlig det er lidt svært at forklare
Hilsen den glade dreng :)

Svar:
Hej Glade dreng
Fedt at læse at du træner og er glad for det.
Først vil jeg lige starte med at svare på dit sidste spørgsmål. Her i Cyberhus er alle brevkasser åbne og alle svar bliver offentliggjort. Det gør de fordi vi mener at der er rigtig mange der kan have glæde af at læse de svar vi giver. Og det er der mange unge der giver os ret i.
Hvis du gerne vil skrive lidt mere privat med nogen, kan du prøve vores chatrådgivning. Her chatter du med en voksen rådgiver. Du kan dog ikke være sikker på at chatrådgiverne er eksperter i træning og kost, så det er ikke sikkert at de kan give dig helt præcise svar hvis det er det du søger.
Det kan vi lidt bedre gøre her i brevkassen. Men for at kunne give dig et mere præcist svar, kunne det være rart at vide lidt mere.
Så derfor synes jeg du først og fremmest skal afgøre med dig selv om du er okay med at svarene her bliver offentliggjort. Hvis det er okay for dig, synes jeg du skal skrive igen, og fortælle lidt mere om hvor lang tid du træner på gang, og også meget gerne hvad det er for et træningsprogram du kører.
På den måde bliver det lettere for os at give dig nogle gode råd til hvordan du skal sammensætte din kost.
Mange hilsner
Niels-Christian