Ble
brevkassespørgsmål af
v
14 år
Hej jeg hedder ville og jeg er en sengevæder men er det normalt at sove med ble når man er 14 år her i vinter sukl skolen på tur og jeg kom med jeg hvar nød til at sed med ble på tur

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du er nysgerrig på at vide om det er normalt at sove med ble i din alder.
Hvis man tænker normalt som det flest gør, så er det nok ikke.
Men du er helt sikkert ikke den eneste der er sengevæder som 14-årig.
Du skriver ikke noget om, hvorvidt du får hjælp i forbindelse med at du bruger ble? Det tænker jeg er vigtigt at du gør fordi der sagtens kan være god hjælp at få.
Der kan være en lang række fysiske eller psykiske årsager til at du kommer til at tisse i sengen, og med hjælp fra en læge kan der højest sansynligt findes en behandling der kan hjælpe dig af med problemet.
Så hvis du ikke allerede er i behandling synes jeg du skal kontakte din egen læge. Måske med hjælp fra dine forældre.
Mange hilsner
Niels-Christian