BD.

brevkassespørgsmål

BD.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej. Jeg har to veninder. En lesbisk på 17 (H) en biseksuel på 14 (G) jeg er dybt forelsket i H. Igår sidder vi og snakker over skype. Og H siger at hun skal have fat i sin ven så hun kan få noget Black Diamont. Jeg tænkte at det sikkert var sprut. G skriver (da hendes mic var i stykker) at H KUN må få BD (fordi hun jo helts ikke måtte tage stoffer) H fortæller at det er stoffer. G siger at hun skal dele hvis hun abselut skal. Jeg hopper med på den, og får tilsidst lov til at være med. G gik ud af det, da jeg sagde man kunne få skitzofreni af det. Men det har både jeg og H i fprvejen. På onsdag skal vi så ryge Black Diamont, men hvad er Black Diamont egentlig? Kan mine forældre opdage det? Hvilke bivirkninger har det? Og kan mig og H ende med at have sex pga. Stofferne?

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan godt forstå du har skrevet til brevkassen her, men det falder lidt uden for hvad vi kan svare på. I stedet synes jeg du skal skrive til brevkassen eller prøve chatten hos Netstof, fordi de ved meget mere om stoffer og hvordan det kan påvirke.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål