SPAM

brevkassespørgsmål

SPAM

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg ved godt mit spørgsmål er rimeligt åndsvagt men nu kommer det. Hvor mange timer skal man ringe til en tjeneste, hvor ejeren af tjenesten betaler for opkaldet, for man får en bøde! Jeg har ikke gjordt det, men tanken strejfede mig lige ;D

Svar:

Hej med dig

Der er ingen spørgsmål, der er åndssvage. Jeg er glad for at du spørger.

Jeg er desværre ikke helt sikker på hvad du mener med en 'tjeneste'. Der kan være stor forskel på de regler, der gælder for forskellige tjenester. Det afhænger meget af, hvad de skriver i reglerne for brugen af nummeret.

Man kan ikke få en bøde, hvis firmaet/personen du ringer til åbenlyst har skrevet, at det er et gratis nummer uden begrænsninger. Så hvis der ikke står nogen steder, at man kun må ringe et bestemt antal gange, så kan du bare ringe løs. Husk dog at det aldrig må blive chikane. Det er altid ulovligt at ringe til nogen for at genere dem.

Det var alt herfra :-)

mvh Jonas