smadret skræm

brevkassespørgsmål

smadret skræm

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 3 uger siden

hej. jeg skriver ind fordi at jeg har pc problemer, en af mine venner er kommet til at sætte sig på min taske hvor min pc lå i. selve pc-en har ikke taget skade af hvad jeg kan se det er kun skærmen der er flækket inden i. jeg får snart en ny skærm så det er ikke det der er problemet det er hvor dan man sætter det sammen igen. vil det blive et stører arbejde? eller er det bare to ledninger og tre skruer? det er en Aspire One 522. og nu spørg du sikkert dig selv jamen dreng på 14 år jeg ikke kender hvor dan kan du så skrive herind? min pc er sat til mit tv så jeg kan ikke sidde ordenligt og får ondt i nakken så det kan ikke blive ved. eller er der et sted jeg kan få hjælp til at samle den?

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål.

Jeg har ikke selv den store erfaring med at sætte ny skærm på en bærbar, desværre. Jeg kan ikke se hvor henne i landet du bor, men du kan jo evt. prøve at google "computer reparation" og så din by?
Hvis du har mod på at få en engelsk vejledning og selv prøve kræfter med at skifte skærmen, kan du få hjælp her:

http://vimeo.com/57293944

Håber du finder ud af det :-)

Mvh Jonas