Sletning af Brugerkonto?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Får nogle måneder siden var min computer i stykker, så jeg oprettede en brugerkonto på mine forældres computer. Nu er min computer blevet lavet, og jeg har fået den tilbage. Nu mangler jeg hjælp til hvordan jeg så sletter kontoen på mine forældres computer. Hjælp?

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål:-)
Jeg er ikke helt sikker på om du mener en windows bruger konto, eller om du mener en profil på nettet. Jeg regner med, at du vil slette en windows bruger konto. Hvis det ikke er det, du mener, må du meget gerne skrive igen.
Du fortæller ikke hvilken slags windows dine forældre har; men i windows 7 skal du gå ind i kontrolpanelet - herefter "tilføj eller fjern brugerkonto" - her sletter du din brugerkonto.
Hvis det er en ældre windows skal du måske højreklikke på "denne computer" og "administrer". I det nye vindue er der et punkt, der hedder brugere og derunder en undermappe der hedder bruger. der kan du se alle brugere på computeren og så kan du slette den.
Håber det hjælper dig :-)
Mvh Jonas