porno

brevkassespørgsmål

porno

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 11 år 2 uger siden

hjæælp. Jeg har lige været inde og se porno og kan ikke slette søgehistorikken. jeg går op i internetindstillinger, generelt, slet cookies oversigter blablabla. Der hvor man skriver hjemmesider kan man stadigvæk se de sexsider jeg har været inde på. Jeg har vista. Jeg har også kørt Ccleaner.

Svar:

Hej med dig

Hmm .. det lyder lidt underligt at Ccleaner ikke fjerner din søgehistorik. Det virker til at du gør det helt rigtige.
Du skriver ikke hvilken browser, du bruger. Er det mon Internet Explorer, Chrome eller Firefox?
Min første tanke er at du bør opdatere Ccleaner til seneste version og prøve igen. Måske er der kommet en ny version af din browser (som din version af Ccleaner ikke kender).
Nogle browsere gemmer din søgehistorik i "skyen" hvis du er logget ind på Google. Hvis du logger ud og kører en Ccleaner kan du måske opleve at siderne er væk?

Du kan i fremtiden vælge at surfe anonymt. I Internet Explorer er der en funktion der hedder In Private som gør at computeren ikke gemmer din søgehistorik. Man kan derfor ikke se, hvor du har surfet.

Du åbner browseren på det blå E. Herefter trykker du Ctrl+shift+P

Du kan også vælge det lille hjul i højre hjørne og herefter vælge "sikkerhed" - herefter "In Private Browsing".
Herefter er din surf på nettet hemmelig. (din internetudbyder gemmer dog din historik, så de kan udlevere den, hvis politiet mener du har lavet noget ulovligt)
Du kan læse mere her: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/What-is-InPrivate-Browsing

De andre kendte browsere har lignende funktioner som hedder Inkognito eller private browsing.

Jeg håber du får slettet din søgehistorik :-)

Mvh Jonas