PHP / Host steder
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Jonas. Fra et lille bitte stykke tid siden begyndte jeg at programmér, php, altså jeg læste på det, men jeg har læst de fleste steder om php, eks. php.net og flere steder. Men det er ikke det jeg er ude efter jeg er ude efter nogen hjemmeside udbyder som tilbyder php (eks. med www.latestdot.com/latestdot.dk) men de sub domæner er jeg blevet utroligt trætte på, efter som jeg har prøvet dem alle, i et stykke tid, eks. arbejder jeg lige nu på www.bonnie.yup.dk, den har ikke fået noget layout endnu da jeg ikke selv kan finde ud af at lave layout. Men som sagt så er mit spg, kender du nogen steder hvor der er gratis web host. det skal ikke være sådan nogen som webs.com, 123hjemmeside.dk, weebly osv. -Gnaske Håber du kan forstå mit spg

Svar:
Hej dér..
Tak for dit spørgsmål :-)
Jeg har tilladt mig at sende dit spørgsmål videre til en af Cyberhus' toptjekkede ungebloggere, Niclas, der ved en hel masse om programmering. Han skriver:
"Det er super fedt at du er begyndt på at programmere, men hvis du gerne vil programmere og blive rigtig god til det, kan jeg klart anbefale dig at købe et billigt webhotel. Det koster normalt ikke mere end en tyver om måneden. Det kunne f.eks. være Surftown.dk, som jeg personligt har gode erfaringer med. Hvis du virkelig er stædig og VIL have det gratis, bliver det rigtig svært at finde et egentlig godt gratis webhotel, da der altid vil være en masse ulemper (da det jo er gratis og de skal tjene på det). Du kan selv lave en søgning på Internetplads.dk efter et gratis webhotel med PHP og MySQL understøttelse. Prøv det her http://www.internetplads.dk/11/.
Mvh. Niclas