Paronoria over IOS7
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Jeg vil ikke have IOS7 på min Ipad, da jeg ikke synes det ser godt ud. Men hvor længe kan jeg køre med IOS6 inden min Ipad ikke "virker" mere. Og bør jeg bare opdatere og overvinde m. frygt for fremtiden?

Svar:
Hej med dig..
Jonas er taget på somerferie og du nåede elige at skrive til os, inden vi fik lukket brevkassen.:) Men jeg har snakket med en anden af vores tekniker som har svaret til dig. Han skriver:
"Det er altid en god ide at opdater sit styresystem, om det er iOS, android, windows eller andet. Det er generelt de samme problemer man kan løbe ud i hvis man ikke holder sit styresystem opdateret:
1. Sårbarhed overfor virus og andet snavs, da ens sikkerhedsopdateringer ikke er opdateret.
2. Kan ikke bruge de nyeste apps og programmer, da de ikke altid virker med tidligere versioner af et styresystem.
Med hensyn til at iOS7 ser grimt ud, så er det desværre sådan, at muligheden for at præge udseendet af iOS er yderest begrænset."
Jeg håber du kan bruge hans svar og så må du bare have en rigtig dejlig sommer..
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus