Facebook

brevkassespørgsmål

Facebook

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej! :) Hvordan gør man sådan, at andre personer end ens venner, ikke kan se mine venner? Så personer jeg ikke er venner med, kan se hvem jeg er venner med, på Facebook? :I Vil rigtig gerne have en vejledning til det..! Tusinde tak på forhånd! :)

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål. Og god idé med en vejledning til, hvordan man skjuler og synliggør venner for bestemte grupper.

I stedet for at beskrive det i detaljer vil jeg blot henvise til en youtubevideo, som fortæller det meget præcist:
http://youtu.be/eePxvKUmq4Y

Det er heldigvis ret nemt, når man bare ved hvor man skal lede :-)

Mvh Jonas