CPR-godendelse på QXL

brevkassespørgsmål

CPR-godendelse på QXL

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

Hej Jonas, Jeg er ikke helt sikker på, hvor dette spørgsmål skulle placeres. Men det blev din tur til at svare. :-) Jeg er blevet CPR-godkendt på QXL, men har ikke fået den lille grønne cirkel hvori der står CPR til venstre for min profil derinde. Hvordan kan det være? Vh. J.

Svar:

Hej dreng på 13 år

Tak for dit spørgsmål.
Brevkassen her er forbeholdt spørgsmål om net og mobil ift. sikkerhed og lovlighed. Jeg kan desværre ikke svare præcist på dit spørgsmål om QXLs CPR-godkendelse.

Jeg synes du skulle stille dit spørgsmål til QXL. Jeg har fundet et link til deres kundeservice her.

Jeg håber du finder ud af det. Du er velkommen til at skrive en anden gang.

Mvh Jonas