BILLED

brevkassespørgsmål

BILLED

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Oprettet 15 år 1 måned siden

JEG HAR SAT ET BILLEDE UD AF MIG SELV OG JEG KAN IKKE HUSKE MIN KODE OG JEG ER KOMMET TIL AT GIVE FORKERT MSN. HVAD SKAL JEG GØRE

Svar:

Hej pige 11 år

Du skriver at du har oprettet en MSN med billede af dig selv og at du ikke længere kan komme ind på den.

Jeg er usikker på om det er selve e-mail adressen du har glemt eller om det er koden. Eller om det er begge dele.
Hvis det er koden du har glemt, så kan MSN hjælpe dig med at finde en ny på denne side: Ny adgangskode

Her kan du skrive din email-adresse og få koden sendt til dig.

Det er en god idé at spørge dine forældre eller din lærer til råds. Det kan nemlig godt være lidt svært at forstå hvad man skal gøre på siden.

Hvis du har glemt både mailadresse og kode er der desværre ikke meget du kan gøre. Så må du oprette en ny MSN-konto.
Folk kan kun se dit "gamle" billede hvis du er logget ind. Hvis du har glemt din kode kan andre ikke se dit billede.

Held og lykke med at komme på MSN igen :-)

Mvh Jonas