TikTok Account
brevkassespørgsmål af
Bob
15 år
Min TikTok account er blevet slettet. Jeg er blevet banned fordi at jeg er blevet rapotteret. Nogen, som ved, hvad jeg skal gøre for at få den tilbage? (Det er vigtigt at i svare)

Svar:
Hej med dig
Ærgerligt at du har mistet din konto. Det virker til at du mener det er sket ved en fejl. Hvis det er tilfældet kan du kontakte TikTok igennem appen og udfylde en appel. Altså en beskrivelse af, hvorfor det var en fejl at TikTok bannede dig. Beskrivelse finder du her: https://support.tiktok.com/en/safety-hc/account-and-user-safety/account-...
Der findes også flere videoer med ideer til at blive "unbanned" - eksempelvis https://www.youtube.com/watch?v=liJy5kSFgrY - Her kan du måske finde inspiration til at få din konto retur. Det afhænger dog helt klart af grunden til at du er blevet banned. TikTok kan godt vælge at fastholde din udelukkelse, hvis de mener at du har gjort noget forkert.
Held og lykke
Jonas