Virusprogram

brevkassespørgsmål

Virusprogram

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 7 år 7 måneder siden

Jeg har på fornemmelse, at min computer ikke er som den skal være, da den her på det seneste er blevet langsom og nogen gange går den automatisk ind på en tilfældig hjemmeside. Så jeg ville bare høre om i kan anbefale et (gerne gratis) virusprogram til mac, så jeg kan teste om der er noget galt?

Svar:

Hej med dig

Det er møg irriterende når man bliver ramt af virus. Nu er det selvfølgelig ikke sikkert det er det du oplever, men under alle omstændigheder giver det jo god mening at beskytte sig grundigt.

AVAST har en udemærket gratis abonnement, som jeg også mener kan bruges til mac. De har selvfølgelig også store pakker som koster penge, men deres basis beskyttelse fungerer glimrende. Du kan se mere her

Mange hilsner
Niels-Christian